Reklamační řád |
Reklamace platné od 1. 3. 2016
Reklamace proběhne nejrychleji při reklamování zboží v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, případně v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás:
Přineste zboží osobně do prodejny
Pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu:
Bří Mrštíků 7/81
Klobouky u Brna
691 72
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Jak postupovat když…
Je poškozen přepravní obal |
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte nebo rozbalte a překontrolujte před přepravcem. V případě poškození požadujte po přepravci zápis o poškození zboží a zboží dále nepřebírejte.
Je poškozeno zboží a zároveň přepravní obal nepoškozen |
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Prosíme o fotodokumentaci vnějšího obalu a vnitřní výplně, která chrání zboží před poškozením. Fotodokumentaci zašlete na mail info@dokupsi.cz včetně popisu poškození.
- PPL: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 775 775.
- Toptrans: oznamte do 1 pracovníh dne na tel. 519 419 139
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu |
Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na mail info@dokupsi.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Lhůta pro vyřízení reklamace
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
- V případě, že nejste spotřebitel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě rozhodnutí o vrácení peněz v rámci reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy, zašleme peníze na Váš účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- S naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
- Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- Prostřednictvím kontaktního formuláře zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- Doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, na naší prodejně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, prosíme o vyplnění reklamačního listu, který přibalíte k reklamovanému zboží. Při převzetí reklamace reklamačním oddělením bude u reklamačního listu překontrolováno tvrzení, které Vám bude následně potvrzeno a zasláno na Vaš e-mail.
Je dobré vědět
- Jak funguje záruka na zboží?
- Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
- Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
- Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení - oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.