KONTAKTY

www.dokupsi.cz
Bří Mrštíků 7/81
Klobouky u Brna
tel: +420 519 419 139
info(a)dokupsi.cz

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 12 000 Kč
skladem
naše cena 3 190 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 129 Kč
skladem
naše cena 239 Kč
skladem

Splátkový prodej ESSOX


Reklamační řád
Reklamační řád

 

Reklamace platné od 1. 3. 2016

Reklamace proběhne nejrychleji při reklamování zboží v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, případně v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás:

Přineste zboží osobně do prodejny

Pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu:

ZEVYT, s.r.o. – Reklamační oddělení
Bří Mrštíků 7/81
Klobouky u Brna
691 72

 

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

Jak postupovat když…


Je poškozen přepravní obal

 

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte nebo rozbalte a překontrolujte před přepravcem. V případě poškození požadujte po přepravci zápis o poškození zboží a zboží dále nepřebírejte.

 

Je poškozeno zboží a zároveň přepravní obal nepoškozen

 

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Prosíme o fotodokumentaci vnějšího obalu a vnitřní výplně, která chrání zboží před poškozením. Fotodokumentaci zašlete na mail info@dokupsi.cz včetně popisu poškození.

  • PPL: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 775 775.
  • Toptrans: oznamte do 1 pracovníh dne na tel. 519 419 139

 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

 

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na mail info@dokupsi.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
  • V případě, že nejste spotřebitel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

V případě rozhodnutí o vrácení peněz v rámci reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy, zašleme peníze na Váš účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

 

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • S naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • Prostřednictvím kontaktního formuláře zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • Doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

 

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

 

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, na naší prodejně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, prosíme o vyplnění reklamačního listu, který přibalíte k reklamovanému zboží. Při převzetí reklamace reklamačním oddělením bude u reklamačního listu překontrolováno tvrzení, které Vám bude následně potvrzeno a zasláno na Vaš e-mail.

 

Je dobré vědět